KI- és BESZÁLLÍTÁS
A kényelmes, rugalmas és egyszerűbb küldeménykezelésért válassza a legrövidebb utat Ön és postája között!
Mit nyújtunk szolgáltatásunk keretében?
KÉNYELMET
Vállaljuk, hogy a rendszeresen, vagy alkalmanként érkező küldeményeit kiszállítjuk Önnek/cégének/szervezetének és/vagy a feladásra előkészített küldeményeit beszállítjuk felvételre Önök helyett. Ehhez csak a pontos címet, valamint szállítási időpontot kell velünk egyeztetnie.
RUGALMASSÁGOT
Postafiókra vagy címhelyre érkező küldeményeit együttes kiszállítással juttatjuk el Önhöz. Magánszemélyként, cégként, vagy akár mindkét titulusban is igénybe vehető a szolgáltatás.
MODERN, KÖRNYEZETBARÁT KEZELÉST
A telephelyi kiszállításánál akár teljesen megszüntethető a papíralapú adminisztráció. Munkatársainktól a láda, a zsák és az azon kívül kiszállított levelek átvételét már mobileszközön aláírva tudja megtenni.
KISZÁMÍTHATÓ KÖLTSÉGEKET
Rendszeres szállítás esetén a szerződésben rögzített egyedi díjon veheti igénybe a szolgáltatást, melyet az igénybevétel feltételei alapján kalkulálunk. A pontos díjakról személyes értékesítőinktől kérhet információt.
KEDVEZMÉNYEKET
Elengedjük a postafiókbérlet-díját, ha rendszeres kiszállítási szolgáltatást vesz igénybe.
Díjmentes az alkalmanként 3 db vagy ennél nagyobb mennyiség feletti elsőbbségi és nem elsőbbségi nemzetközi postacsomag, Európa+ csomag és MPL Europe Standard postai küldemények beszállítása, amennyiben külön írásba foglalt szerződés alapján történik a szolgáltatás igénybevétele.
BIZTONSÁGOT
Amennyiben nem a címzett, vagy jogi személy képviselője a küldemények átvevője, érvényes meghatalmazást kérünk az átvevőtől a küldemények átvételi jogosultságának igazolására.
TOVÁBBI ELŐNYÖS MEGOLDÁSOKAT
Elektronikus feladójegyzék használattal kiválthatja a kézzel írt vagy a nyomtatott feladókönyvet vagy jegyzéket. Az előállító program a munkanap lezárásakor egyszerűen, egy kattintásra elkészíti a feladójegyzéket küldeményeiről.
Komplex szolgáltatásunk keretében – igazodva az Ön igényeihez – a küldemények előállításától a belső postázásig számtalan feladatot veszünk le válláról.
e-Átvétel telephelyen szolgáltatásunk lehetővé teszi a kiszállításokhoz kapcsolódó küldemények elektronikusan regisztrált, utólagos (48 munkaórán belüli) átvételét és biztosítja az így kezelt küldeményekkel kapcsolatos státusz információk elérését, visszakereshetőségét. Az alkalmazásból díjmentesen letölthetők a kézbesítési jegyzékek.
Szolgáltatásunkról bővebb információkért keresse Ügyfélszolgálatunkat, vagy kijelölt postai kapcsolattartóját!
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
1. Meddig kell legkésőbb jeleznem, ha eseti jelleggel küldeményeim postára történő beszállítását kérem?
Eseti beszállítási igényét legkésőbb a feladást megelőző munkanapon 14 óráig szükséges jeleznie.
2. Rendszeres ki- és beszállítás igénybevétele esetén mikor érkeznek meg a küldeményeim?
Önnel egyeztetett időben hozzuk, illetve visszük küldeményeit.
3. Átveheti a küldeményeimet egy általam megbízott személy is?
Ha Ön helyett meghatalmazottja veszi át leveleit, kérjük, ellenőrizze a korábban rögzített postai meghatalmazásait és azok érvényességét. Kizárólag érvényes meghatalmazással rendelkező személy veheti át Ön helyett a küldeményeket.
4. A mobileszközök kezelik az e-személyi igazolvánnyal történő átvételt?
A munkatársaink által használt mobileszközön az új típusú személyi igazolvány (e-személyi) azonosító és annak aláíró funkciója is használható. Az átvételkor elegendő az (új típusú személyi) igazolványát a mobileszközhöz érintenie, a kézi aláírás helyett pedig elég az e-személyi PIN kódját megadnia.