Komplex szolgáltatások

posta_eloszto_level

MIT SZÓLNA EGY CÉGRE SZABOTT, SAJÁT POSTÁHOZ?

Ha az Ön nagyvállalatának, irodaházának, cégcsoportjának egyedi postázási igényei vannak, komplex szolgáltatás-csomagunk mindazon feladatokat könnyen és átláthatóan ellátja, amelyek speciálisan nagyobb cégek, vagy cégcsoportok postázási tevékenységéhez kapcsolódnak.

Kinek ajánljuk?

A szolgáltatásunk igénybevételéhez speciális és hosszú távú szerződesek megkötése szükséges. Főleg irodaházak, ipari parkok, nagyobb intézmények vagy a több telephellyel rendelkező vállalatok számára nyújt praktikus postázási tevékenységet.

MILYEN ELŐNYEI VANNAK A KOMPLEX POSTÁZÁSI SZOLGÁLTATÁSNAK?

  • Valóban komplex

A szolgáltatás legnagyobb előnye összetettségében rejlik: a küldemények előállításától a belső postázásig számtalan feladatot veszünk le ügyfeleink válláról.

  • Professzionális

Több mint száz év során megszerzett gyakorlati tapasztalatra építve biztosítunk Önnek innovatív, a kor igényeinek maximálisan megfelelő megoldásokat. Szolgáltatásunk alapja a legkorszerűbb technikai háttér és munkatársaink magas szakmai felkészültsége.

Milyen elemei vannak a szolgáltatásnak?

  • Küldemények előállítása, előkészítése

A szolgáltatás első lépéseként, kimenő postai küldeményeit készítjük elő feladásra. Ez a tevékenység magában foglalja a küldemények előállítását, címzését, borítékolását, amelyet kisebb mennyiségnél manuális úton, nagyobb mennyiségnél az Elektronikus Posta Központ nagy teljesítményű borítékoló gépsorain végezzük. Igény szerint a levelek előállításához szükséges alapanyagok beszerzését és raktározását is vállaljuk. A leveleihez vagy dm küldeményeihez szükséges adatbázis beszerzésében vagy az egyedi dm levelek előállításában a Posta Direkt munkatársai segítenek Önnek. Szintén része a tevékenységnek a levelek azonosítóval, postai jelzőkkel történő ellátása, a díjak kiegyenlítése vagy a küldeményekhez szükséges nyomtatványok kitöltése is. A feladott küldeményekre vonatkozó információkat elektronikus feladójegyzékbe foglaljuk.

  • Küldemények postai feladása, érkező küldemények kezelése

Szolgáltatásunk másik eleme a küldemények postára szállítása és feladása. A szállítást mindig azonos, előre egyeztetett időintervallumban végezzük. Az érkező küldemények kezelésekor a szolgáltatáshoz kapcsolódó feladatokat vagy a postán, vagy partnerünk telephelyén végezzük el. A vállalata számára érkező leveleket postafiókban gyűjtjük, melyeket azután előre egyeztetett időpontban az egyes fiókokhoz rendelt címre szállítjuk.

  • Belső postázás

A belső postázással kapcsolatos feladatainkat a megrendelő telephelyén kialakított postai munkahelyen látjuk el. A telephelyek között naponta egyszer vagy több alkalommal átvesszük és kézbesítjük a belső levelezésükkel kapcsolatos küldeményeket. Ha a vállalat egy városon belül több telephellyel rendelkezik, a telephelyek közötti postázás belső iratkezelésnek minősülhet (kivéve Budapest), így ezek a küldemények nem kerülnek hagyományos értelemben vett postai felvételre, hanem a postai járat segítségével jutnak a címzett telephelyre. A levelek részleg- és irodaszintű kézbesítéseként, a telephelyre érkező levelek szétosztására kétféle megoldást is kínálunk. Az egyik, amikor munkatársunk egy meghatározott központi helyen, szervezeti egységenként, osztályonként fiókokba rendezetten osztja szét és kézbesíti az érkezett anyagot, vagy minden szervezeti egység számára személyesen, bejárva az adott telephelyet kézbesíti ki a küldeményeket. Az iratkezelés során mind a belső, mind a külső levelezési rendszerben képződő levelek, dokumentumok, iratok iktatószámmal való ellátását és az ehhez kapcsolódó utólagos nyomonkövetési rendszer működtetését ellátjuk, választhatóan a posta vagy az ügyfél saját rendszerén.

  • További szolgáltatási elemek

Válassza a postai szolgáltató helyet, és (a belső postázási szolgáltatás kivételével) az említett postázási feladatok mindegyikét a postán látjuk el. A belső postázási feladatok ellátását kihelyezett munkahelyen is elvégezzük, de működtetését ajánljuk abban az esetben is, amennyiben Ön igénybe veszi a küldemény-előkészítési szolgáltatásunkat. A kihelyezett munkahelyen lévő feladatok ellátását a feladat volumenének megfelelően teljes vagy részmunkaidőben vállaljuk. Amennyiben komplex postázási szolgáltatásunk valamennyi elemét igénybe veszi és nagymennyiségű postai küldemény feladását tervezi rendszeresen, úgy vállalatának munkatársai kihelyezett postánkon kényelmesen és gyorsan intézhetik magánéletük postázással kapcsolatos feladatait is (pl. levélfeladás, csekkbefizetés, postai értékcikk árusítás stb.).

HOVÁ FORDULHAT TOVÁBBI INFORMÁCIÓÉRT?

Keresse személyes értékesítőjét, vagy a Magyar Posta Zrt. Központi Ügyfélszolgálatát a 06-1-767-8282 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@posta.hu e-mail címen!