Üdvözöljük az Ügyfélszolgálati portálunkon!

A koronavírus-járvány terjedésének mértéke és szolgáltatásunk érintettsége az ügyfélszolgálati tevékenységünkben és a kommunikációs csatornáinkban is átlagon felüli leterheltséget jelent. Annak érdekében, hogy a telefonos ügyintéző és az elektronikus levelező kollégáinkat tehermentesíteni tudjuk, a veszélyhelyzet kezelésével kapcsolatosan leggyakrabban feltett kérdéseket és a vonatkozó tudnivalókat összegyűjtöttük. Az egyes kérdések és az arra adott válaszok az Intézkedések a veszélyhelyzetben ikonra kattintva találhatóak meg.

Az alábbi ikonokra kattintva – kategóriánként - a leggyakrabban feltett kérdéseket és a vonatkozó tudnivalókat találja meg. Amennyiben nem kapta meg a keresett információt, a kérdéskörök végén megtalálja ügyfélszolgálati elérhetőségeinket, amelyeken közvetlen segítséget kérhet munkatársainktól.

 
Ugyfelszolgalat_nyito_nyomkovetes_v2

NYOMKÖVETÉS INDÍTÁSA

ugyintezo-ikon

intézkedések a veszélyhelyzetben

 
Ugyfelszolgalat_nyito_erkezes_v3

Küldemény érkezése

Ugyfelszolgalat_nyito_feladas_v2

Küldemény feladása

Ugyfelszolgalat_nyito_vam_v2

Vám

Vámkezelési megbízással kapcsolatos kérdések

Ugyfelszolgalat_nyito_egyeb_v2

Egyéb

Címhelyváltozás, hírlap, általános postai infomációk, céges kérdések, panaszok