A postai küldeményazonosító (jellemzően 13 karakter) megadásával a Nyomkövetés szolgáltatásunk segítségével, illetve mobil applikációnkonkeresztül tájékozódhat a küldeménye életútjáról.
Az
MPL Üzleti csomag küldeményeket 2 alkalommal kíséreljük meg kézbesíteni, munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között. Amennyiben az első kézbesítés
sikertelen, a címzett a postán veheti át a küldeményét a feladó által megjelölt 5 vagy 10 munkanapos őrzési időn belül. Az
őrzési idő lejártát követően a küldeményt megkíséreljük második alkalommal is kézbesíteni a címhelyen és ennek sikertelensége
esetén visszaküldésre kerül a feladónak. Amennyiben a küldemény feladója a csomag címiratán feltüntette a címzett telefonszámát,
munkatársunk kézbesítés előtt felveszi Önnel a kapcsolatot.
Ha a fentiektől eltérő időpontra szeretné kérni a szállítást, ajánljuk
Ismételt kézbesítés szolgáltatásunkat, amelyet a kézbesítő munkatársunknál is jelezhet. A szolgáltatás díjáról
Díjkivonatunkban tájékozódhat.