ELEKTRonikus ÜGYFÉLÉRTESÍTÉS
Az Elektronikus Ügyfélértesítési Rendszer egy, a postai szolgáltatásokhoz kapcsolódó tájékoztató eszköz.
Ügyfeleink igényeinek kiszolgálása érdekében fontosnak tartjuk, hogy részletes és pontos információkkal segítsük a feladók és címzettek hatékony működését. Ennek érdekében ügyfélértesítéseket küldünk a csomagküldeményekre vonatkozóan.
Az értesítések a csomag felvételétől egészen a sikeres kézbesítésig vagy sikertelen kézbesítés esetén a visszakézbesítésig kiküldésre kerülnek.
A kiküldött értesítések a főbb logisztikai státuszokhoz kapcsolódnak, amellyel naprakész információkat szolgáltatunk a címzetteknek. Ilyen státusz többek között a küldemény felvétele és feldolgozása, a küldeményszállítás, a küldemény kézbesítőnek történő kiosztása, a sikertelen kézbesítés, vagy a küldemény letétbe helyezése.
AZ ÜGYFÉLÉRTESÍTÉS ELŐNYEI
- Tájékoztatjuk ügyfeleinket a küldemények aktuális státuszáról.
- Biztosítjuk a csomagküldemények nyomon követhetőségét.
- E-mail és SMS formátumban is elérhető.
- Segítségével áttekinthetők a kézbesítésre vonatkozó részletes információk.
SZERZŐDÉSES ÜGYFELEINK SZÁMÁRA TOVÁBBI ELŐNYÖKET BIZTOSÍTUNK
- Egyedi tartalmú üzenetek küldése, mint például:
> a feladóra vonatkozó, egyéb kiegészítő információk megjelenítése,
> egyedi paraméterek használata. - Az értesítés küldésének személyre szabott beállításai:
Igény szerint SMS-ben és/vagy e-mailben, de akár el is hagyható.
Ügyfélbarát kialakítás
A tájékoztató üzenetek tartalmazzák a csomag adott állapotára vonatkozó információkat.
A szolgáltatás díjmentes, a feladott csomaghoz kapcsolódóan automatikusan aktiválódik.
E-MAIL
Az e-mail üzenetek részletes információkat tartalmaznak a csomagról.
SMS
Az SMS üzenetek korlátozott karakterszáma miatt rövid, de lényegi információkat tartalmaznak.
Annak érdekében, hogy minél több és részletesebb információt biztosíthassunk a feladó és címzett részére is, feladásnál javasoljuk minél több címzetti adat megadását.
Milyen típusú értesítést küldünk?
A kiküldött értesítések típusa az ügyfeleink által megadott adatoktól függ.
Amennyiben ügyfelünk csak telefonszámot adott meg, SMS értesítést küldünk. Ha ügyfelünk kizárólag e-mail-címet adott meg, e-mail üzenetet küldünk.
Ha mindkét adat (telefonszám és e-mail-cím is) rendelkezésünkre áll, elsődlegesen e-mail-értesítést küldünk ügyfeleink számára.
ÉRTESÍTÉSEK FAJTÁI
Kérdés esetén keresse értékesítőjét!