Felirat

Belföldi csomagküldemények értesítései és ügyfélrendelkezés

 

Csomagja érkezik, de módosítani szeretne a kézbesítés idején, vagy a kézbesítési címen?
A módosításhoz az alábbi rendelkezéseket teheti:

ugyfelrendelkezes-tablazat_747px

 

A címzetteknek elérhető ügyfélrendelkezésekkel kapcsolatos díjakat az ÁSZF terméklap tartalmazza, egyes rendelkezések díjmentesen vehetők igénybe.

 

tovabb_a_rendelezesekre_gomb_300x40px

 

 

Ügyfélértesítések típusai

Értesítések címzettek részére:

1. Felvételi üzenet

A címzettet emailben értesítjük, hogy számára csomagküldeményt adtak fel.

2. Kézbesítési üzenet

A címzettet emailben és/vagy SMS-ben értesítjük, hogy csomagja érkezett, és azt átveheti az adott postán, PostaPonton vagy csomagautomatán.

Ha a csomag háznál kézbesítésre lett címezve, úgy ez az üzenet tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomag a kézbesítőnél van és az érkezése mikorra várható.

Ügyfélrendelkezést háznál kézbesítés és postán történő kézbesítés esetén az e-mail-ben szereplő MÓDOSÍTÁS gombra kattintva tehet (bizonyos szolgáltatások igénybevétele esetén díj ellenében).

Az üzenet a második kézbesítési kísérlet előtt is kiküldésre kerül háznál való kézbesítés esetén. Ügyfélrendelkezésre ebben az esetben már nincs lehetőség.

3. Sikertelen kézbesítés üzenet

Háznál való kézbesítés esetén a címzettet arról tájékoztatjuk, hogy kézbesítőnk a csomag kézbesítésével nem járt sikerrel. Ügyfélrendelkezést az e-mail-ben szereplő MÓDOSÍTÁS gombra kattintva tehet (bizonyos szolgáltatások igénybevétele esetén díj ellenében).

4. Figyelmeztető üzenet

Postán vagy PostaPonton történő kézbesítés esetén arról értesítjük a címzettet, hogy csomagját még 2 napig veheti át. Ügyfélrendelkezést postai kézbesítés esetén az e-mail-ben szereplő MÓDOSÍTÁS gombra kattintva tehet (bizonyos szolgáltatások igénybevétele esetén díj ellenében).

Csomagautomatán való kézbesítés esetén arról tájékoztatjuk a címzettet, hogy csomagját műszaki okok miatt kivettük a csomagautomatából, továbbá, hogy a csomag hogyan vehető át.

Ha a csomag nem helyezhető el az automatában, akkor a címzettet a kézbesítés további lehetőségeiről tájékoztatjuk. Kivéve, ha a feladó a csomagot 0 napos őrzési idővel adta fel, mert ebben az esetben a csomagot visszakézbesítjük a feladó részére és erről a feladót és a címzettet is értesítjük.

5. Visszaigazoló üzenet

Csomagautomatán való kézbesítés esetén a címzett részére elküldjük a csomag átvételét igazoló bizonylatot. Ügyfélrendelkezésre ebben az üzenetben nincs lehetőség.

6. Véleménykérő üzenet

Háznál történő kézbesítés esetén a címzettet felkérjük véleménye megosztására egy kérdőív kitöltésével. Ügyfélrendelkezésre ebben az üzenetben nincs lehetőség.

 

Értesítések feladók részére (feladóink a rendelkezéseket az ügyfélszolgálaton vagy postahelyeken személyesen adhatják le):

1. Feladási üzenet

Csomagautomatán történő feladást követően a lakossági feladót tájékoztatjuk, hogy a feladási tranzakciót regisztráltuk.

2. Felvételi üzenet

Feladást követően a lakossági feladót tájékoztatjuk, hogy csomagját kivettük a csomagautomatából és az elindult a címzésnek megfelelő kézbesítési útján, illetve nem csomagautomatás felvételkor tájékoztatjuk a feladót a felvételről.

3. Sikertelen kézbesítés üzenet

Ha a csomag nem helyezhető el az automatában, akkor a címzettet a kézbesítés további lehetőségeiről tájékoztatjuk. Kivéve, ha a feladó a csomagot 0 napos őrzési idővel adta fel, mert ebben az esetben a csomagot visszakézbesítjük a feladó részére és erről a feladót és a címzettet is értesítjük.

4. Visszaigazoló üzenet

A csomag sikeres kézbesítéséről tájékoztatjuk a lakossági feladót.