Belföldi csomagküldemények értesítései és ügyfélrendelkezés
Csomagja érkezik, de módosítani szeretne a kézbesítés idején, vagy a kézbesítési címen?
A módosításhoz az alábbi rendelkezéseket teheti:

A címzetteknek elérhető ügyfélrendelkezésekkel kapcsolatos díjakat az ÁSZF terméklap tartalmazza, egyes rendelkezések díjmentesen vehetők igénybe.

Ügyfélértesítések típusai
Értesítések címzettek részére:
1. Felvételi üzenet
A címzettet emailben értesítjük, hogy számára csomagküldeményt adtak fel.
2. Kézbesítési üzenet
A címzettet emailben és/vagy SMS-ben értesítjük, hogy csomagja érkezett, és azt átveheti az adott postán, PostaPonton vagy csomagautomatán.
Ha a csomag háznál kézbesítésre lett címezve, úgy ez az üzenet tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomag a kézbesítőnél van és az érkezése mikorra várható.
Ügyfélrendelkezést háznál kézbesítés és postán történő kézbesítés esetén az e-mail-ben szereplő MÓDOSÍTÁS gombra kattintva tehet (bizonyos szolgáltatások igénybevétele esetén díj ellenében).
Az üzenet a második kézbesítési kísérlet előtt is kiküldésre kerül háznál való kézbesítés esetén. Ügyfélrendelkezésre ebben az esetben már nincs lehetőség.
3. Sikertelen kézbesítés üzenet
Háznál való kézbesítés esetén a címzettet arról tájékoztatjuk, hogy kézbesítőnk a csomag kézbesítésével nem járt sikerrel. Ügyfélrendelkezést az e-mail-ben szereplő MÓDOSÍTÁS gombra kattintva tehet (bizonyos szolgáltatások igénybevétele esetén díj ellenében).
4. Figyelmeztető üzenet
Postán vagy PostaPonton történő kézbesítés esetén arról értesítjük a címzettet, hogy csomagját még 2 napig veheti át. Ügyfélrendelkezést postai kézbesítés esetén az e-mail-ben szereplő MÓDOSÍTÁS gombra kattintva tehet (bizonyos szolgáltatások igénybevétele esetén díj ellenében).
Csomagautomatán való kézbesítés esetén arról tájékoztatjuk a címzettet, hogy csomagját műszaki okok miatt kivettük a csomagautomatából, továbbá, hogy a csomag hogyan vehető át.
Ha a csomag nem helyezhető el az automatában, akkor a címzettet a kézbesítés további lehetőségeiről tájékoztatjuk. Kivéve, ha a feladó a csomagot 0 napos őrzési idővel adta fel, mert ebben az esetben a csomagot visszakézbesítjük a feladó részére és erről a feladót és a címzettet is értesítjük.
5. Visszaigazoló üzenet
Csomagautomatán való kézbesítés esetén a címzett részére elküldjük a csomag átvételét igazoló bizonylatot. Ügyfélrendelkezésre ebben az üzenetben nincs lehetőség.
6. Véleménykérő üzenet
Háznál történő kézbesítés esetén a címzettet felkérjük véleménye megosztására egy kérdőív kitöltésével. Ügyfélrendelkezésre ebben az üzenetben nincs lehetőség.
Értesítések feladók részére (feladóink a rendelkezéseket az ügyfélszolgálaton vagy postahelyeken személyesen adhatják le):
1. Feladási üzenet
Csomagautomatán történő feladást követően a lakossági feladót tájékoztatjuk, hogy a feladási tranzakciót regisztráltuk.
2. Felvételi üzenet
Feladást követően a lakossági feladót tájékoztatjuk, hogy csomagját kivettük a csomagautomatából és az elindult a címzésnek megfelelő kézbesítési útján, illetve nem csomagautomatás felvételkor tájékoztatjuk a feladót a felvételről.
3. Sikertelen kézbesítés üzenet
Ha a csomag nem helyezhető el az automatában, akkor a címzettet a kézbesítés további lehetőségeiről tájékoztatjuk. Kivéve, ha a feladó a csomagot 0 napos őrzési idővel adta fel, mert ebben az esetben a csomagot visszakézbesítjük a feladó részére és erről a feladót és a címzettet is értesítjük.
4. Visszaigazoló üzenet
A csomag sikeres kézbesítéséről tájékoztatjuk a lakossági feladót.