minőség, környezet ÉS ENERGIAgazdálkodási irányítási rendszer

A Magyar Posta egyik kiemelt célja, hogy az általa biztosított szolgáltatások színvonala megfeleljen az ügyfelek minőség iránti elvárásainak. A vezetés és minden munkatárs elkötelezett abban, hogy a Társaság működését fejlessze és az ügyfélek elégedettségét növelje.

Társaságunk elismeri a természeti és a társadalmi környezet védelmének szükségességét és fontosságát. Kötelezettséget vállal a környezet megóvására, állapotának javítására. Különös figyelmet fordít a társadalmi, vállalati és környezetvédelmi érdekek összehangolására, azok egyensúlyának biztosítására, figyelembe véve a fenntartható fejlődés elvét.

Társaságunk az integrált minőség, a környezet és az ésszerű energiagazdálkodás iránti elkötelezettségét a politikai nyilatkozatában fogalmazta meg.

Büszkék vagyunk az éves szinten kezelt és közvetített mintegy 1 milliárd küldemény kezelése mellett elért minőségi eredményeinkre.

Küldetésünk

Hagyományainkra alapozó, korszerű megoldásokkal biztosítjuk ügyfeleink igényeinek és a tulajdonos elvárásainak magas színvonalú kiszolgálását és munkatársaink boldogulását.

Jövőkép

Tisztességes piaci magatartásunkkal és megbízható működésünkkel, szolgáltatásaink kiválóságával vívjuk ki vevőink, partnereink és versenytársaink elismerését.

Értékeink

  • Bátorság: Kezdeményezők vagyunk a piacon, merünk új megoldásokat kipróbálni, nemcsak kifelé, hanem belső működésünkben is.
  • Tisztesség: Üzleti tisztesség az ár-értékarány fenntartása, illetve magunkkal szemben ennek megkövetelése.
  • Következetesség: Az ajánlatainkat átgondolva készítjük el és az abban foglaltak megvalósításának biztosítását megköveteljük a velünk szemben álló beszállítóktól is.
  • Hagyománytisztelet: A több mint 150 éves tapasztalatra és tudásra alapozva a 21. századi igényeknek megfelelő kínálatot nyújtunk a piac számára. A megbízhatóság egyik alapja a működésben a hagyományok szükséges mértékű megtartása.
  • Lojalitás: Kiszámítható és hosszú távú együttműködésre törekvés vevőinkkel, a posta működésében érdekelt csoportokkal és munkatársainkkal szemben.
  • Dinamizmus: A piaci versenyben való mozgékonyság részben gyorsaságot és rugalmasságot jelent, amelyet az üzlet kivitelében kell alkalmazni.
  • Igényesség: Magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk, szakképzett munkaerőt alkalmazunk és megbízható beszállítókkal működünk együtt.

A Magyar Posta magas színvonalon nyújtott szolgáltatásai érdekében tett erőfeszítéseit és szolgáltatásainak minőségét hazai és nemzetközi külső független szervezet általi ISO tanúsítások rangos elismerések bizonyítják.