JÁRJON VERSENYTÁRSAI ELŐTT A HIBRIDLEVÉLLEL!
Innovatív, gyors, költséghatékony és kényelmes - postai levélfeladás számítógépről.
Próbálja ki ingyen!Egyszerűbb, gyorsabb, költséghatékonyabb - innováció díjas megoldás. A Hibridlevél az anyagok és gyártás hatéktonyságának köszönhetően még környezetbarátabb is, mintha cégen belül nyomtatná levelezését.
A 12 óra előtt hozzánk érkező küldeményeket még aznap, a délután érkezőket másnap reggel a Posta Logisztikai Központjába szállítjuk, ahonnan egyenesen a címzettekhez mennek. Akár 10.000 darab levelet is küldhet, melyet üzemünk órákon belül legyárt.
A Hibridlevélnél minden alapanyagot a legjobb, ipari áron szerzünk be, a leghatékonyabb technológiákkal dolgozunk és az árelőnyt átadjuk Önnek. A mindenkori postai díjnak megfelelő összegben nálunk minden benne van.
- Microsoft Word-ből
- Adobe PDF-ből
- böngészőből
- Virtuális Nyomtató segítségével
- API segítségével
(SAP B1, NAV, AX)
- 12 órán belül
- minősített üzemben
- biztonságosan (256 bites SSL)
- kíváló minőségben, álló A4-es papírra
- akár a színes és képeket tartalmazó leveleit is, majd kétablakos borítékba helyezzük
- a 12 óráig beküldött leveleit még aznap
- a Magyar Posta Országos Logisztikai - Központján keresztül
melyet Ön utánkövethet: mikor, mennyi levelet adott fel, mennyibe került ez Önnek
Kézzelfogható bizonyíték! Írjon magának egy levelet a Hibridlevéllel, amit hamarosan a kezében tarthat.
Ingyen kipróbálomBankkártyás fizetéssel és átutalással töltheti fel egyenlegét. Bankkártyás fizetéshez a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron, valamint azon Maestro kártyákat fogadja el a rendszer, amelyekhez ellenőrzőkódot (CVC) bocsátottak ki.
A vonatkozó kormányrendelet, valamint az érvényben lévő jogszabályok értelmében az ügyfélnek lehetősége van vásárlását 8 munkanapon belül írásban visszamondania abban az esetben, ha a szolgáltatást ez idő alatt nem vette igénybe. Az elállás joga attól a naptól gyakorolható, amikor az ügyfél a szolgáltatásra vonatkozó szerződést megkötötte.
Amennyiben a szolgáltatással kapcsolatosan bármilyen panasza van, azt írásban, postai úton a Hibridlevél Kft., 2400 Dunaújváros, Verebély utca 8. postacímen, vagy ugyfelszolgalat@hibridlevel.hu email címen megteheti. A Szolgáltató a panasz beérkezését követően 30 (harminc) napon belül írásban - érdemben megválaszolja azt és intézkedik annak közlése iránt.
Telepítse a helyi számítógépre a Hibridlevél szoftvert, majd nyissa meg a beküldeni kívánt levelet! A nyomtatás opcióra kattintva válassza a „Hibridlevél – Postai feladás” nevű nyomtatót. Ha a címzett és a feladó megfelelő pozícióban vannak, akkor körülöttük zöld keret jelenik meg, ellenkező esetben a program pirossal jelöli. Válassza ki az Ön számára megfelelő postázási és előállítási tulajdonságokat, majd kattintson a „Küldés” gombra a dokumentum elküldéséhez.
Belépés után válassza az Új dokumentum küldése menüpontot, ezután egy ablak jelenik meg, ahol feltöltheti dokumentumát – doc, docx vagy pdf formátumban. Normál postai levélként, vagy ajánlott (és tértivevényes) módon is küldheti levelét. A címzés módjának kiválasztására három mód van: Egyszerű levélfeladás: ez esetben a levél nem tartalmaz semmilyen címzést. A levél megfelelő helyen tartalmazza a címzettet és feladót. Körlevél készítése: lehetőség van csv formátumban címadatbázis feltöltésére, így egy dokumentumot több címzettnek tud egyszerre elküldeni. A levél végleges küldése előtt még megtekintheti a gyártási és kézbesítési paramétereket, illetve a küldés költségét.
Bejelentkezés után a Gyorsküldést választva csak a címzettet kell kitöltenie, illetve a levelet megírnia. A jobb oldali menü segítségével tud formázási opciók közül választani: sorkizárt és betűméret. Amennyiben levelét szeretné különszolgáltatásokkal feladni, úgy itt tud az elsőbbségi, ajánlott és tértivevényes opciók közül választani. Ha levele meghaladja a két oldalt, akkor kétoldalas nyomtatást is választhat.
Amennyiben adminisztrátor vagy menedzser jogosultságokkal rendelkezik, az alábbiak:
A kezdőképernyőn csak bejelentkezés után láthatja a korábbi tevékenységét. Amennyiben nem találja korábban beküldött megrendelését és nem látja azok állapotát, előfordulhat, hogy egy hiba miatt nem került előfeldolgozásra. Ebben az esetben kérem, ellenőrizze a Várakozó leveleim megtekintése menüpontot. A levelei nyomon követését a Saját megrendelések követése menüpontban tudja megtenni.