Hasznos információk egyes eSzolgáltatások céges igénybevételéhez
A Magyar Posta eSzolgáltatásait és egyes üzleti alkalmazásait mind a természetes személyek (lakossági ügyfelek), mind a nem természetes személyek (cégek, szervezetek) csak előzetes ÉnPostám regisztrációval vehetik igénybe.
Egyes eSzolgáltatásokat cég, szervezet nevében az alábbi 3 feltétel együttes megléte esetén vehet igénybe:
- A cég vagy szervezet az ÉnPostám felületen megjelenő információk alapján hiteles státusszal rendelkezik.
• NISZ-hitelesítés/Cégkapus hitelesítés: céghitelesítést törvényes képviselőként céges ÉnPostám profilon keresztül ide kattintva kezdeményezhet.
• Partneri szerződött (SAP hiteles): ha a cég a Magyar Postával egyedi szerződéses jogviszonyban áll. - Rendszereinkben szerepel a cég vagy szervezet adószáma. (Adószámát az ÉnPostám felület Profil Center oldalán ellenőrizheti, illetve rögzítheti.)
- A cég profiljával bejelentkezett felhasználó „admin” és/vagy „képviselő” szerepkörrel rendelkezik. Kérjük, ellenőrizze felhasználói szerepkörét a Profil Center oldalán. (Felhasználói szerepkör-módosítást csak „admin” és/vagy „képviselő” jogosultsággal rendelkező felhasználó kezdeményezhet.)
A Posta által biztosított eSzolgáltatásokról, egyes üzleti alkalmazásokról az Egyes Elektronikus szolgáltatások, üzleti alkalmazások Általános Szerződési Feltételei (továbbiakban: eÁSZF) 1. sz. melléklete ad bővebb tájékoztatást.